بنر سایت اسکینک دات آی آر
بانک اطلاعاتی واحدهای صنعتی

جستجوگر پیشرفته سایت



آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 294 sinafaraji
1 343 sinafaraji
0 239 hily
0 313 sonya
0 294 sasan
0 225 sasan
0 281 sasan
0 230 sasan
0 218 sasan
0 224 sasan
0 238 sasan
0 289 sonya
0 247 sonya
0 236 sonya
0 302 sasan
0 229 sasan
0 215 hily
0 223 hily
0 268 sasan
0 213 sasan

چگونه در فعالیت های تجاری موفق تر باشیم؟

تجارت الکترونیک در تعریفى ساده انجام هرگونه امور تجارى و بازرگانى از طریق شبکه جهانى مى‌باشد. امورى از قبیل خرید و فروش عمده و یا خرده‌کالاها و ارائه سرویس‌هاى مختلف به مشتریان نظیر مشاوره پزشکى یا حقوقى و موارد دیگرى مانند تبادل کالا به کالا و راه‌اندازى مناقصه‌ها و مزایده‌ها شامل این نوع تجارت مى‌شوند.

 از مزایاى تجارت الکترونیک می توان به برخی موارد مانند: افزایش رشد تجارت، افزایش فروش و درآمد، توسعه سرمایه‌گذارى، جلوگیرى در اتلاف وقت و کاهش ترددهاى بى‌مورد، حذف محدودیت‌هاى مکانى و زمانى اشاره کرد.

یکى از جنبه‌هاى بسیار مهم تجارت الکترونیکى خرید و فروشى است که به‌طور مستقیم از اینترنت صورت مى‌گیرد. امروزه به‌دلیل افزایش روزافزون کاربران اینترنتى شرکت‌هاى تولیدى و تجارى به‌سوى تبلیغات اینترنتى تمایل یافته‌اند. تبلیغات باید جائى انجام شود که بازار هدف در آن متمرکز و دسترسى به مشترى آسان باشد و یکى از مزایاى رسانه اینترنت قابلیت تمرکز و دسترسى آسان کاربران به آن است.

بقیه در ادامه مطلب

تعداد بازديد : 139
برچسب ها : ,,,
جبران اشتباه های بزرگ

همه انسان ها اشتباه می کنند. در زندگی حرفه ای خود می توانید مشاغل یا فرصت های اشتباهی را انتخاب کنید. این اشتباه ها بر اساس موقعیت افراد تغییر می کند. می توانید در زندگی مرتکب اشتباه هایی بشوید که شما را از بالا به پایین بکشد. بنابراین، جبران چنین اشتباه هایی مساله ساده و کم اهمیتی نیست.

 

استیو توباک – نویسنده این مطلب – می گوید: من یک بار هارد کامپیوتر رئیس خود را پاک کردم. پس از اینکه او آرام شد به من گفت: می توانی اشتباه کنی اما کاری نکن مجبور به کنار آمدن با آن باشی! این صحبت هنگامی برای من محرز شد که رئیسم فرد دیگری را به جای من به عنوان معاون شرکت برگزید. این مساله باعث شد تصور کنم شکست خورده هستم و باعث ناامیدی من شد.

جبران اشتباه های بزرگ

هیچ چیز به اندازه شکست انسان به دست خود و غرور و حماقت های بیهوده نیست. هر انسانی اشتباه می کند اما نباید این اشتباه ها منجر به تاسف های بزرگ و نابخشودنی شود.

بقیه در ادامه مطلب
تعداد بازديد : 90
برچسب ها : ,,,
دستورالعمل های موفقیت در کسب و کار

دلیل اصلی افراد موفق در کسب و کار و افراد معمولی که همواره در تلاشند تا هزینه های خود را تامین کنند، تفکر درباره موارد مهم کسب و کار است. ما معمولا برای تفکر در موارد کلیدی کسب و کار و تصمیم گیری های صحیح و تعیین کننده وقت کافی اختصاص نمی دهیم.

 این بخش دستورالعمل است و باعث می شود در موارد کلیدی کسب و کارمان تفکر کنیم و تصمیمات صحیحی اتخاذ کنیم. پاسخ شما به این سوالات دیدگاه واقع بینانه ای از شرایط کسب و کارتان ارائه می دهد. بنابراین توصیه می کنیم برای استفاده مفید از این بخش حداقل ۲ یا ۳ ساعت وقت اختصاص دهید و با تعمق و حوصله فراوان به سوالات پاسخ دهید.

پس از مدتی این دستورالعمل ها باعث رشد کسب و کارتان می شود! نکته آخر اینکه هیچ کدام از این دستورالعمل ها توسط من طراحی نشده اند و از مطالب معتبرترین سازمان های آموزش مدیریت در دنیا اتخاذ شده اند.

بقیه در ادامه مطلب
تعداد بازديد : 147
برچسب ها : ,,
برای پولدار شدن باید مثل پولدارها فکر کرد!

 امروزه پول برخلاف گذشته های دور بر دغدغه اصلی بدل شده است بسیاری از جوان ها مایلند که خیلی زود بی درد سر به پول برسند پول دیگر مثل گذشته چرک کف دست خوانده نمی شود و بسیاری آن را حلال مشکلات می دانند.

تصور کنید جوانی که می خواهد به استقلال مالی برسد چند سال باید کار کند تا بتواند هزینه سنگین ازدواج خود را بپردازد، چند سال باید کار کند تا پول پیش یا رهن خانه را پس انداز کند یا حتی جهیزیه بخرد یا برای ادامه تحصیل با فراغ بال به شهر و دیار دیگری برود، شاید به همین دلیل هم هست که بسیاری را در اطرافمان می بینیم که مشغول چند کار دائم و پاره وقت به طور همزمان هستند والبته دائم هم گله دارند که به جایی نمی رسند .

راستش این موضوع هر چند به ظاهر اقتصادی است و در حیطه مباحث این صفحه نمی گنجد اما دارای پس زمینه های محکم روانی است. در واقع ما معتقدیم تا آنها در پس زمینه ذهن ما اصلاح نشوند این تلاش های مادی به جایی نمی رسند. تا وقتی که معتقدید پول چرک کف دست است، برکت ندارد، پول پلید و ناپاک است، روح آدم را آلوده می کند و یا اینکه همه پولدارها حقه بازند و یک گوشه دلشان خالی است و با کار حلال نمی شود ثروتمند شد، یقینا نمی توانید پولدار شوید یا از پولدار شدن خود لذت ببرید.

اینکه مرتب پیش این و آن هم بگوئید که بدهکارم و قرض دارم و به قول گفتنی زار بزنید هم جز آنکه مناعت طبع شما را زیر سوال می برد قرض و بدهی بیشتری برایتان به ارمغان می آورد. پس چه باید کرد؟در نخستین گام باید نگاهمان را به موضوع پول و ثروت عوض کنیم. نمی توانیم مدام آن را مذمت کنیم و بعد بخواهیم یک شبه میلیونر شویم!

 

بقیه در ادامه مطلب

تعداد بازديد : 45