بنر سایت اسکینک دات آی آر
بانک اطلاعاتی واحدهای صنعتی

جستجوگر پیشرفته سایت



آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 303 sinafaraji
1 355 sinafaraji
0 244 hily
0 318 sonya
0 300 sasan
0 231 sasan
0 287 sasan
0 235 sasan
0 224 sasan
0 228 sasan
0 244 sasan
0 295 sonya
0 254 sonya
0 241 sonya
0 308 sasan
0 236 sasan
0 221 hily
0 229 hily
0 272 sasan
0 217 sasan

بلک بری تعدیل نیروی ۲۰۰ نفره در کانادا و آمریکا را تایید کرد

با وجود اینکه انتشار گزارش مالی بلک بری و پیش‌بینی کارشناسان نشان از بازگشت به روزهای خوب برای این کمپانی کانادایی دارد، اما بلک‌بری در کانادا و آمریکا اقدام به تعدیل نیرو کرده و از این‌رو عذر بیش از ۲۰۰ نفر از کارمندان خود را خواسته است.

بلک بری تعدیل نیروی ۲۰۰ نفره در کانادا و آمریکا را تایید کرد

بلک‌بری تایید کرده که ۲۰۰ نفر از کارکنان خود را در کانادا و آمریکا اخراج کرده است. با وجود تایید تعدیل نیرو، کمپانی بلک‌بری توضحیاتی را در رابطه با علت این تعدیل ارائه نکرده است. گمانه‌ها حکایت از این دارند که شماری از افرادی که از کمپانی خارج شده‌اند، روی بلک بری ۱۰ و گجت‌های مبتنی بر آن مشغول کار بوده‌اند. این تعدیل نیرو را باید روشن کننده‌ی سیاست کمپانی در آینده خواند، هرچند سخنان روسا و مسئولان کمپانی نشان از آینده‌ای مبهم برای محصولات و سرویس‌های نرم‌افزاری بلک بری دارد.

جان چن، مدیر عامل این کمپانی در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده که بلک‌بری در آینده‌ی نزدیک اقدام به انتشار بروزرسانی‌های امنیتی برای بلک بری ۱۰ خواهد کرد، حال آنکه دیمین تی، مدیر ارشد آسیا و اقیانوسیه‌ی این کمپانی در سخنانی به این موضوع اشاره کرده که بلک بری ۱۰ در آینده‌ی نزدیک کنار گذاشته خواهد شد. تی تاکید کرده که آینده‌ی بلک بری تمرکز روی اندروید است.

در جستجوی سیاست‌های بلک بری در آینده، این کمپانی تاکید کرده که هنوز به پلتفرم بلک بری ۱۰ تعهد دارد. کمپانی کانادایی با استناد به آخرین پست منتشر شده در وبلاگ خود اشاره کرده است. بلک بری در نظر دارد تا همچنان با بروزرسانی امنیتی بلک بری ۱۰ را منتشر کرده و مشتریان تجاری و دولتمردانی را که از پلتفرم این کمپانی استفاده می‌کند، راضی نگه دارد. اما در صورتی که انتظار دارید تا این کمپانی گجت‌های جدیدی را مبتنی بر بلک بری ۱۰ روانه‌ی بازار کند، باید تاکید کرد که احتمال این موضوع بسیار پایین است. جان چن تلویحا به این موضوع اشاره کرده که بلک بری در سال جاری میلادی گوشی اندرویدی دیگری را روانه‌ی بازار خواهد کرد که گمانه‌ها حاکی از آن است که این گوشی همان Vienna خواهد بود.

پیش از آنکه بلک بری اقدام به تعدیل نیروی ۲۰۰ نفره‌ی خود کند، گمانه‌ها حکایت از اخراج بیش از ۲۷۰۰ نفر از این کمپانی داشت. باید دید که آیا این موضوع به واقعیت خواهد پیوست یا بلک بری با اخراج ۲۰۰ نفر از نیروهایش، به خواسته‌های خود خواهد رسید.

تعداد بازديد : 47
مطالب مرتبط
5 نکته مهم که هنگام خرید سرور باید به آن توجه داشته باشید
واردات و رجیستر گوشی‌های گران‌تر از 300 یورو ممنوع شد (+سند)
معرفی هوآوی از لپ‌تاپ سبک و حرفه ای MateBook 13 AMD Edition
معرفی تراشه‌های جذاب مدیاتک Helio G35 و Helio G25؛ گیمینگ با کیفیت با گوشی زیر 100 دلار
طرح جدید ایلان ماسک: بازی GTA در خودروی تسلا خود
هر چه سریع تر این 38 نرم افزار اندرویدی را پاک کنید
چگونگی برگرداندن گوشی اندرویدی به تنظیمات کارخانه
بیوگرافی پریسا تبریز، بانوی ایرانی-لهستانی در راس تیم کروم گوگل
چگونگی تعمیر سی دی و دی‌ وی ‌دی خش دار؟
تاثیر فناوری‌های روز بر زندگی متولدان دهه‌های ۸۰ و ۹۰
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش