بنر سایت اسکینک دات آی آر
بانک اطلاعاتی واحدهای صنعتی

جستجوگر پیشرفته سایت



آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 303 sinafaraji
1 355 sinafaraji
0 244 hily
0 318 sonya
0 300 sasan
0 231 sasan
0 287 sasan
0 235 sasan
0 224 sasan
0 228 sasan
0 244 sasan
0 295 sonya
0 254 sonya
0 241 sonya
0 308 sasan
0 236 sasan
0 221 hily
0 229 hily
0 272 sasan
0 217 sasan

نحوه استفاده از سرویس رمزگذاری ایمیل پروتون میل در اندروید

خوشبختانه به کمک شرکت پروتون میل، می توانید از رمزگذاری دستگاه اندروید خود با کمترین دردسر برخوردار شوید. یک هشدار و نصیحت برای استفاده از پلتفرم پروتون میل این است که این شرکت یک شرکت خدماتی است و این پروژه آنها نیز یک خدمات است نه یک اپلیکیشن صرف که باید از آن در آدرس ایملی کنونی تان استفاده کنید. بنابراین باید وارد حساب پروتون میل شوید، اپلیکیشن اندروید آن را نصب کنید و از حساب ایمیل پروتون میلی که می سازید استفاده کنید تا بتوانید ایمیل رمزگذاری شده خود را ارسال کنید.

دریافت حساب پروتون میل

پروتون میل یک حساب رایگان را پیشنهاد کرده است که امکان ذخیره در فضای ۵۰۰ مگا بایتی را برای شما فراهم می کند؛ چنانچه به فضای ذخیره بیشتری احتیاج دارید، می توانید از گزینه اهدا استفاده کنید. فقط با صرف پنجاه دلار آمریکا در سال، می توانید پنج گیگا بایت حافظه داشته باشید.

دریافت حسابتان راحت است (فقط کافی است به صفحه ثبت نام پروتون میل بروید، یک نام کاربری وارد کنید، گذرواژه ورود را اضافه کنید و همچنین یک گذرواژه رمزگشایی را نیز انتخاب کنید، آدرس ایمیل بازیابی را اضافه کنید و بروی گزینه ایجاد حساب کلیک کنید). هشدار: من به شدت توصیه می کنم که از گذرواژه مشابه برای ورود و رمزگشایی استفاده نکنید.

وقتی روی دکمه ایجاد حساب کلیک کردید، پروتون میل به صورت خودکار کلیدهای رمزگذاری شما را ایجاد خواهد کرد. اکنون باید ثابت کنید که یک روبات نیستید (چه از طریق ایمیل یا از طریق reCaptcha) و سپس به اینباکس یا صندوق دریافت پروتون میل راه خواهید یافت.

حال، می توانید برای دریافت اپلیکیشن اندروید به مرحله بعد بروید.

نصب اپلیکیشن اندروید

  1. Google Play Store را در دستگاه اندروید خود باز کنید
  2. گزینه پروتون میل را جستجو کنید.
  3. گزینه ورود با پروتون میل را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید
  4. گزینه نصب را انتخاب کنید
  5. فهرست بندی مجوزهای دسترسی را بخوانید
  6. چنانچه فهرست بندی مجوزها قابل قبول است، گزینه قبول یا اکسپت را اتنخاب کنید
  7. اکنون اجازه دهید که فرآیند نصب کامل شود.

یک راه انداز را برای این اپلیکیشن یا در App Drawer خود که در صفحه اصلی تان است خواهید یافت یا اینکه در هر دو نقطه می توانید آن را مشاهده کنید. راه انداز را انتخاب کرده تا پروتون میل را باز کنید.

ورود

وقتی پروتون میل باز می شود، باید وارد حساب پروتون میل خود شوید. گزینه ثبت نام را انتخاب کرده و سپس نام کاربری پروتون میل خود و همچنین گذرواژه ورود خود را که قبلاً آن را ایجاد کرده اید (نه گذرواژه رمزگشایی) را وارد کنید. وقتی گزینه ثبت نام را انتخاب می کنید، از شما خواسته می شود گذرواژه رمزگشایی را وارد کنید. بعد از ورود به گذرواژه رمزگشایی، گزینه رمزگشایی یا دی کریپت را انتخاب کنید.

 

استفاده از پروتون میل

اگر ایملی را از حساب پروتون میل به حساب پروتون میل دیگری ارسال می کنید، به صورت خودکار رمزگذاری می شود (دریافت کننده مجبور نخواهد بود که یک کلید رمزگشایی را برای خواندن این ایمیل وارد کند). اگر ایمیل را از حساب پروتون میلتان به یک حساب طرف سوم می فرستید، باید به صورت دستی آنر را رمزگذاری کنید.

چه به این سیستم اعتقاد و اعتماد داشته باشید و چه نداشته باشید، پروتون میل کار رمزگذاری ایمیل را برای شما بسیار آسان نموده است. از پنجره اصلی، آیکن کامپوز (قلم) را انتخاب کیند، آدرس ایمیل دریافت کننده را وارد کنید، موضوع را وارد کنید، ایمیل خود را در آن تایپ کنید و سپس آیکن قفل را انتخاب کنید. سپس از شما خواسته می شود گذرواژه یک پیغام را تعریف و تأیید کنید (فلشی که به سمت راست است را انتخاب کیند) و سپس گزینه ارسال را انتخاب کنید.

 

 

 

تعداد بازديد : 257
مطالب مرتبط
5 نکته مهم که هنگام خرید سرور باید به آن توجه داشته باشید
واردات و رجیستر گوشی‌های گران‌تر از 300 یورو ممنوع شد (+سند)
معرفی هوآوی از لپ‌تاپ سبک و حرفه ای MateBook 13 AMD Edition
معرفی تراشه‌های جذاب مدیاتک Helio G35 و Helio G25؛ گیمینگ با کیفیت با گوشی زیر 100 دلار
طرح جدید ایلان ماسک: بازی GTA در خودروی تسلا خود
هر چه سریع تر این 38 نرم افزار اندرویدی را پاک کنید
چگونگی برگرداندن گوشی اندرویدی به تنظیمات کارخانه
بیوگرافی پریسا تبریز، بانوی ایرانی-لهستانی در راس تیم کروم گوگل
چگونگی تعمیر سی دی و دی‌ وی ‌دی خش دار؟
تاثیر فناوری‌های روز بر زندگی متولدان دهه‌های ۸۰ و ۹۰
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش