بنر سایت اسکینک دات آی آر
بانک اطلاعاتی واحدهای صنعتی

جستجوگر پیشرفته سایت



آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 291 sinafaraji
1 343 sinafaraji
0 238 hily
0 313 sonya
0 294 sasan
0 225 sasan
0 281 sasan
0 230 sasan
0 217 sasan
0 223 sasan
0 237 sasan
0 288 sonya
0 246 sonya
0 234 sonya
0 302 sasan
0 229 sasan
0 215 hily
0 221 hily
0 267 sasan
0 213 sasan

فیس‌بوک یک سرویس دهنده اینترنت

تبدیل شدن فیس‌بوک از یک شبکه اجتماعی به یک سرویس دهنده اینترنت

فیس بوک در تلاش است از یک شبکه اجتماعی به یک سرویس دهنده اینترنت مبدل شود و برای این کار از ابزارهایی که شاید علمی – تخیلی به نظر برسند، استفاده می کند.
مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک در مقاله‌ای در روزنامه وال‌استریت ژورنال نوشت: همانطور که دسترسی به پلیس یا اورژانس از طریق یک تلفن ضرورت و اهمیت انکارناپذیری دارد، امکان متصل شدن به اینترنت هم به همین اندازه حیاتی است.وی دیدگاه‌های خود در مورد آینده اینترنت را شرح داده و گام هایی که باید در این راستا برداشته شود را نیز برشمرده است. به گفته وی هم اکنون تنها یک سوم مردم زمین به اینترنت دسترسی دارند و بقیه به علت هزینه‌های بالا یا ضعف زیرساخت ها از چنین قابلیتی بهره مند نیستند.وی افزوده که فیس بوک در تلاش است از یک شبکه اجتماعی به یک سرویس دهنده اینترنت مبدل شود و برای این کار از ابزارهایی که شاید علمی – تخیلی به نظر برسند، استفاده می کند. پهباد، ماهواره و اشعه لیزر از جمله ابزاری هستند که فیس بوک از آنها برای ارائه خدمات خود در آینده استفاده خواهد کرد.به گفته زاکربرگ مشکل ۹۰ درصد مردم کره زمین عدم دسترسی به شبکه اینترنت نیست، بلکه آنها قادر به تامین هزینه‌های دسترسی به انواع داده نیستند. بخشی از راه حل در صورت تامین اینترنت رایگان در دسترس خواهد بود.وی اضافه کرد: همان طور که تلفن زدن به پلیس یا اورژانس در اکثر کشورهای جهان برای دریافت کمک‌های ضروری رایگان است و از این بابت هزینه‌ای در قبض تلفن منظور نمی‌شود، باید در آینده استفاده از سرویس های اساسی و مهم اینترنتی هم برای همه کاربران رایگان شود.

‎تبدیل شدن فیس‌بوک از یک شبکه اجتماعی به یک سرویس دهنده اینترنت

 فیس بوک در تلاش است از یک شبکه اجتماعی به یک سرویس دهنده اینترنت مبدل شود و برای این کار از ابزارهایی که شاید علمی – تخیلی به نظر برسند، استفاده می کند.
مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک در مقاله‌ای  در روزنامه وال‌استریت ژورنال نوشت: همانطور که دسترسی به پلیس یا اورژانس از طریق یک تلفن ضرورت و اهمیت انکارناپذیری دارد، امکان متصل شدن به اینترنت هم به همین اندازه حیاتی است.وی دیدگاه‌های خود در مورد آینده اینترنت را شرح داده و گام هایی که باید در این راستا برداشته شود را نیز برشمرده است. به گفته وی هم اکنون تنها یک سوم مردم زمین به اینترنت دسترسی دارند و بقیه به علت هزینه‌های بالا یا ضعف زیرساخت ها از چنین قابلیتی بهره مند نیستند.وی افزوده که فیس بوک در تلاش است از یک شبکه اجتماعی به یک سرویس دهنده اینترنت مبدل شود و برای این کار از ابزارهایی که شاید علمی – تخیلی به نظر برسند، استفاده می کند. پهباد، ماهواره و اشعه لیزر از جمله ابزاری هستند که فیس بوک از آنها برای ارائه خدمات خود در آینده استفاده خواهد کرد.به گفته زاکربرگ مشکل ۹۰ درصد مردم کره زمین عدم دسترسی به شبکه اینترنت نیست، بلکه آنها قادر به تامین هزینه‌های دسترسی به انواع داده نیستند. بخشی از راه حل در صورت تامین اینترنت رایگان در دسترس خواهد بود.وی اضافه کرد: همان طور که تلفن زدن به پلیس یا اورژانس در اکثر کشورهای جهان برای دریافت کمک‌های ضروری رایگان است و از این بابت هزینه‌ای در قبض تلفن منظور نمی‌شود، باید در آینده استفاده از سرویس های اساسی و مهم اینترنتی هم برای همه کاربران رایگان شود.‎
تعداد بازديد : 122
مطالب مرتبط
5 نکته مهم که هنگام خرید سرور باید به آن توجه داشته باشید
واردات و رجیستر گوشی‌های گران‌تر از 300 یورو ممنوع شد (+سند)
معرفی هوآوی از لپ‌تاپ سبک و حرفه ای MateBook 13 AMD Edition
معرفی تراشه‌های جذاب مدیاتک Helio G35 و Helio G25؛ گیمینگ با کیفیت با گوشی زیر 100 دلار
طرح جدید ایلان ماسک: بازی GTA در خودروی تسلا خود
هر چه سریع تر این 38 نرم افزار اندرویدی را پاک کنید
چگونگی برگرداندن گوشی اندرویدی به تنظیمات کارخانه
بیوگرافی پریسا تبریز، بانوی ایرانی-لهستانی در راس تیم کروم گوگل
چگونگی تعمیر سی دی و دی‌ وی ‌دی خش دار؟
تاثیر فناوری‌های روز بر زندگی متولدان دهه‌های ۸۰ و ۹۰
بخش نظرات
  1. در تاريخ 1393/06/10 ساعت 23:00
    shahruz گفت :

    پیشنهاد یه جای باحال
    همگردی شکلک


کد امنیتی رفرش